معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های گیلان
کد خبر: 3995639
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های گیلان

طی حکمی از سوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مسئول جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گیلان منصوب شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان که امروز، 15 شهریور برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی به سمت مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان منصوب شد.

احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم، دانشگاه را فضایی برای تبلور نخبگان جامعه دانست و اظهار کرد: آزاداندیشی و گفت وگو از لوازم پویایی این فضاست.

وی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا در حدود دو سال اخیر، افزود: با توجه به تغییر روش آموزش در همین مدت، دستاورد‌های جدیدی در بخش آموزش‌های الکترونیک به وجود آمد.

رئیس دانشگاه گیلان، با بیان اینکه در زمینه پژوهش‌های علمی پیشرفت‌های خوبی داشته ایم، گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی و دینی و حس معنویت و گرایش به خدا و ائمه معصومین(ع) را بین نسل جوان گسترش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میراحمدی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز، با بیان اینکه تحول خواهی و توسعه فرهنگی نیازمند برنامه مدون است، یادآور شد: باید برای توسعه فرهنگ اسلامی گام‌های موثرتری برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی، مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان نیز در ادامه، علم را ابزاری برای رسیدن به سعادت بشری دانست و بر استفاده از ظرفیت دانشجویان برای ایجاد تحول در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی بصیری، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان نیز در این مراسم، با اشاره به وظایف دشواری که در این نهاد وجود دارد، گفت: ارتباط و تعامل مناسب با دانشجویان و اعضای هیئت علمی، ایجاد فضای گفت وگو و نقد و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی از مهمترین فعالیت‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هاست.

انتهای پیام
captcha